Leta överallt!

måndag 7 maj 2012

I morgon ska vi börja bygget med att låta det gamla möta det nya. Vi ska ge oss på konststycket att bygga om en av skolans overheadapparater till en dator. Det borde fungera bra om storleken stämmer någorlunda. Jag tänkte lägga ut lite bilder så ni får följa bygget med spänning sen får vi se vad som händer med den. Den borde duga till att köra Spotify på och kanske något pedagogiskt spel som t ex Kalle Kunskap, i vilket fall blir det nog uppskattat.

I morgon ska Chalmers komma på besök en sväng och göra någon form av test på några i profilen, tror inte det kommer göra ont men det vet man ju aldrig. Mina gejmers kommer i vilket fall vara så trötta att de inte känner något i vilket fall så det känns som om det kvittar. :)

Sjuorna ska jag ge en liten uppsträckning så de vaknar till lite och jag ska också ge Amir en liten present till torsdag men jag har inte kommit på något passande än men det löser sig.

Ha en trevlig kväll!

Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar