Leta överallt!

torsdag 22 mars 2012

Jag fattar inte, är det jag som är dum i huvudet?
Jag förutsätter att alla människor är bra och vill väl men så är det inte. Vi satte ner våra datorer i torsdags förra veckan, fick in dom till nätverket under dagen igår och inatt var det nån där och snodde dem. Datorer går att ersätta men inte dom timmarna jag har lagt ner på att få dit dem, inte det förtroende som har byggts upp under åren och inte heller det känslomässiga som det ligger i att någon där ute pissar på det jag gör för de boende på Råslätt för att tjäna små pengar. Jag fattar inte heller att folk tycker att jag är dum i huvudet som ställde dom där och jag fattar inte heller att folk verkar inte förstå att det är inte mig de har stulit från utan dom ungdomar på Stadsgårdsskolan och på Råslätt som kunda fått använda den lokalen. Jag vill ha mina grejer tillbaka och egentligen personen i fråga på ett fat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar