Leta överallt!

fredag 23 mars 2012

Jaha nu var det helg igen, det är ju fasen att veckan ska gå så fort. När man väl kommit in i jobbet så ska man sluta för att återigen få lära sig allt från början efter två dagar ledigt. Livet är tungt när man börjar bli lite gammal. Efter några samtal idag med gamla elever så känns det rätt positivt att min syn på människorna på Råslätt börjar så sakteliga återkomma till det normala och att jag återigen kan känna att det bor fantastiska personer där ute.

Hade ett par möten under dagen som ger mig en otroligt positiv framtidssyn för mig och profilen och det är rätt skönt att inse att om Gud stänger en dörr så öppnar han några nya. Tyvärr verkar det inte vara som att jag får vara ledig så mycket under ungarnas prao som jag hoppats men det kommer nya lov och praoperioder :)

Kan ju redan nu avslöja att lanet kommer bli inställt och om mina småttingar fjäskar ordentligt kanske vi kan köra ett gibb den helgen, men det blir inte mer än så i vilket fall. Om någon nu undrar så beror det mest på att våra turneringsdatorer är på utflykt och beräknas komma tillbaka ungefär aldrig.

Efter veckan som har gått kan jag i vilket fall konstatera att det finns hopp och att det är bara att bita ihop och gå vidare trots vissa små bakslag men det kommer att lösa sig.

Kanske ska nämna lite från mässan men jag ska klura lite till på vad jag sett och vad jag har lärt mig av den så det återkommer jag till.

Ha en trevlig helg, nu lite wrestling och sen strida med sonen om vem som ska ha datorn ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar